အင္မတန္ ျငီးေငြ႔စရာေကာင္းတဲ့ ညေနခင္းတစ္ခုုပဲ ဟုု ခပ္တိုုးတိုုး အသံျပဳကာ ညည္းညဴေနခဲ့မိသည္။ လက္ထဲတြင္ ကိုုင္ထားေသာ စာအုုပ္ထဲမွ ယေန႔ဖတ္ျဖစ္ေသာ စာမ်က္ႏွာကိုု အမွတ္အသားျပဳကာ ေဘးသိုု႔ ခ်ထားလိုုက္သည္။ အေရးေပၚကားတစ္စင္း အသံကုုန္ျမည္ဟီး၍ အိမ္နားမွ ျဖတ္သြားသံ၊ အခ်ိန္အခါမေရြး ေနပူမေရွာင္ မိုုးရြာမေရွာင္ ေအာ္ျမည္တတ္ေသာေၾကာင့္ တြန္သံခ်ိဳသည္ဟုု မခံစားရတာ့ေသာ ဥၾသငွက္၏ အသံ၊ အိမ္နီးခ်င္းအခန္းမွ ေမြးေပါက္စ ကေလးငယ္ေလးတစ္ေယာက္၏ ငိုုသံ၊ လူသံသူသံမ်ားႏွင့္ ညစာ စားေသာက္ျပီး ပန္းကန္ခြက္ေယာက္မ်ား ေဆးေၾကာေနေသာ အသံ၊ အိမ္ေပၚထပ္မွ ကုလားထိုင္မ်ားကို ဒရြတ္တိုက္ ဆြဲေရႊ႕ေသာအသံ၊ ထိုုအသံမ်ားအားလံုုး တိတ္ဆိတ္သြားသည္အထိ ေနရာမွာ ျငိမ္သက္စြာ ထိုုင္ေနမိသည္။ ထိုုင္ေနေသာ ေနရာႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုုင္ တည့္တည့္တြင္ အိမ္အဝင္ တံခါးမဟုု ဆိုုရမည့္ တံခါးတစ္ခ်ပ္ရွိေနသည္။ ထိုုတံခါးခ်ပ္ကိုု အဓိပၺါယ္မဲ့ ေငးၾကည့္ျဖစ္ေသာ အခ်ိန္မ်ားႏွင့္ သာမန္ႏွင့္ မတူ၊ တမူထူးျခားေသာ၊ ကြဲကြဲျပားျပား ခြဲျခားႏိုုင္ေသာ တံခါးေခါက္သံတစ္ခုုကိုု ေမွ်ာ္လင့္ ေတာင့္တေနမိေသာ အခ်ိန္မ်ား ရွိခဲ့ဖူးသည္။ ထိုုတံခါးခ်ပ္တြင္ အျပင္သိုု႔ ေတြ႔ျမင္ႏိုုင္ေသာ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ ေသးေသးေလးတစ္ခုု ပါရွိသည္။ တစ္အိမ္လံုုးတြင္ ကိုယ္ တစ္ေယာက္တည္းသာ ရွိေနခဲ့ေသာ အခ်ိန္မ်ားအတြက္ ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးသည္ မ်ားစြာ အေထာက္အကူျပဳျပီး ႏွစ္သက္ ဖြယ္ရာလည္း ျဖစ္ေနခဲ့ပါသည္။
ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလး မရွိခင္က တံခါးခ်ပ္သည္ ခပ္ရိုုးရိုုးႏွင့္ ဘာမွ် မေျပာပေလာက္ေသာ သာမန္ သစ္သားတံခါး တံခါးေဟာင္းေဟာင္း တစ္ခ်ပ္သာ။ ထိုုတံခါးခ်ပ္ကိုု တစ္စံုုတစ္ေယာက္က တေဒါက္ေဒါက္ႏွင့္ ခပ္ျပင္းျပင္း ေခါက္လိုုက္ေသာအခါတိုုင္းတြင္ တေပြ႕တပိုုက္ေသာ ထိတ္လန္႔ ေၾကာက္ရြံ႕စိတ္တိုု႔ျဖင့္ တံခါးခ်ပ္ဆီသိုု႔ မဝံ့မရဲ ေျခလွမ္းမ်ားႏွင့္ တိုုးကပ္သြားရတတ္စျမဲ။ အခ်ိဳ႔ေသာ ရုုပ္ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ား၊ စံုုေထာက္ဝတၳဳမ်ားထဲတြင္ ပါေလ့ရွိေသာ ေသနတ္ (သိုု႔) ခြ်န္ျမျမဒါးတစ္ေခ်ာင္းကိုု ကိုုင္ေဆာင္သူ လူဆိုုးတစ္ေယာက္တစ္ေလမ်ား အိမ္ေပါက္ဝတြင္ ေရာက္ေနေလမည္လားဟုု ပူပူပန္ပန္ေတြးရင္း တံခါးေခါက္သံၾကားတိုုင္း အလိုုလိုု မူပ်က္ကာ ထိတ္လန္႔ေနတတ္စျမဲ။
ထိုုသိုု႔ ထိတ္လန္႔ရင္းမွပင္ တံခါးမ၏ အတြင္းဖက္တြင္ တစ္ထပ္ ရွိေနေသးေသာ ေပ်ာ့စိစိ၊ မခိုုင္မခန္႔ အလူမီနီယံ အေခ်ာင္းေလးမ်ားျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းထားေသာ တံခါးၾကားမွ လက္လွ်ိဳရင္း သစ္သားတံခါးကိုု အျပင္ကိုု ျမင္ႏိုုင္ရံုုမွ် အသာဟကာ တစ္ဖက္မွ တံခါးေခါက္သူကိုု ၾကည့္ရစျမဲ။ အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ ေက်ာင္းရန္ပုုံေငြအတြက္ ေရခဲမုုန္႔လာေရာင္းေသာ ေက်ာင္းသားကေလးမ်ား၊ သတင္းစာအေဟာင္းမ်ား အလွဴခံတတ္ေသာ ေက်ာင္းသားကေလးမ်ားႏွင့္ တစ္ခါတရံတြင္ ဘာသာေရးဆိုုင္ရာ လက္ကမ္းေၾကာ္ျငာမ်ား၊ ပိုုစ့္ကဒ္မ်ားကိုု ျဖန္႔ေဝရင္း သူတိုု႔ဘာသာအေၾကာင္း ေဟာလို ေျပာလိုုေသာ အမ်ိဳးသမီးမ်ားသာ။ ထိုုအခါ အသက္ကိုု ျမန္ျမန္ျပန္ရွဴရင္းက အားနာနာျဖင့္ ေဆာရီး ဟုု ျငင္းကာ တံခါးခ်ပ္ကိုု အေဆာတလ်င္ ျပန္ပိတ္လိုုက္ရစျမဲ။ ရံဖန္ရံခါလာတတ္ေသာ ဒိန္ခ်ဥ္ဘူးမ်ား လိုုက္ေရာင္းသည့္ အန္တီၾကီးကိုုေတာ့ တကြ်ီကြ်ီျမည္ေနတတ္ေသာ သူ႔တြန္းလွည္းအသံၾကားထဲက သိေနေသာေၾကာင့္ သူ ဘယ္လိုုပင္ တံခါးကိုု ေခါက္ေသာ္ျငား ထမဖြင့္ျဖစ္ေတာ့ေခ်။
တစ္ခါတရံတြင္မူ လည္ပင္းတြင္ခ်ိတ္ဆြဲထားေသာ အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုုခုုမွ ကဒ္ျပားကိုု ျပကာ ျပဴတင္းေပါက္မ်ား စစ္ေဆးရန္၊ ေသြးလြန္တုုတ္ေကြးေရာဂါ ကာကြယ္ေရးအတြက္ ျခင္ေပါက္ဖြားမွဳကိုု စစ္ေဆးရန္ အစရွိေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားျဖင့္ တံခါးေခါက္လာသုူမ်ားကိုုလည္း ေတြ႔ရတတ္၏။ အိမ္ရွင္မရွိေသးပါ ဟူေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္ကိုု (ယံုုခ်င္ယံုု မယံုုခ်င္ေန) ဇြတ္အတင္း ျပကာ တံခါးကိုု ျပန္ပိတ္လိုုက္မိစျမဲ။ ထိူသူတိုု႔သည္လည္း အိမ္အကူတစ္ေယာက္ႏွင့္ ဆင္ဆင္တူေသာ ႏြမ္းဖတ္ဖတ္ ရုုပ္ရည္ပိုုင္ရွင္ ကိုုယ့္ကိုု ၾကည့္ကာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ယံုုယံုုၾကည္ၾကည္ လွည့္ျပန္သြားၾကစျမဲ။ ထိုုအခါမွ ရယ္ခ်င္စိတ္တဝက္ျဖင့္ တံခါးကိုု ျပန္ပိတ္ရင္း အသက္ကိုု ရဲရဲရွဴခြင့္ ရေလ၏။ အျပင္ေကာ္ရစ္ဒါေနရာကိုု တစ္လတစ္ၾကိမ္ ေရလာေဆးေသာ အလုုပ္သမားကေလး ဆိုုလွ်င္ေတာ့ သိသာသည္။ ေရသံ တရဲွရွဲၾကားမွ တံခါးကိုု တစ္ခ်က္ခ်င္း ေျဖးေျဖးႏွင့္ ေလးေလး ေခါက္မည္။ သိုု႔ဆိုုလွ်င္ တံခါးကိုု သြက္သြက္လက္လက္ ေျပးဖြင့္ကာ အျပင္ဖက္တြင္ရွိေနေသာ မိမိပိုုင္ ဖိနပ္ကေလး ႏွစ္ရံ သံုုးရံကိုု ေရမစိုုခင္ အိမ္ထဲသိုု႔ အျမန္သြင္းရတတ္သည္။ ေရမ်ား စိုုနစ္ေနဖူးေသာ ဖိနပ္မ်ားသည္ ေရေျခာက္သြားေသာ္လည္း မည္သည့္နည္းႏွင့္မွ် အေကာင္းအတိုုင္း ျပန္မျဖစ္ႏိုုင္ေတာ့ေခ်။
ကုုသိုု္လ္ကံေကာင္းလာသည္ဟုု ဆိုုရမည္လား… ဆိုုးလာသည္ဟုု ဆိုုရမည္လား။ တံခါးမၾကီး ေသာ့ ပ်က္သြားေသာ တစ္ရက္တြင္ ထိုုတံခါးခ်ပ္ကိုု အသစ္တစ္ခုုႏွင့္ အစားထိုုး လဲလွယ္စရာ အေၾကာင္းဖန္လာခဲ့သည္။ အသစ္ေရာက္လာေသာ တံခါးခ်ပ္၏ အသစ္နံ႔ (သိုု႔) စိမ္းေရႊေရႊေဆးနံ႔ကိုု မူးေဝ ေခါင္းကိုုက္မိေသာ္လည္း တံခါးခ်ပ္တြင္ တပါတည္း ပါလာခဲ့ေသာ စိတ္ဝင္စားစရာ၊ ခ်စ္စရာ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ေသးေသးေလးက ထိုုတံခါးခ်ပ္အသစ္နွင့္ အခ်ိန္တိုုတိုုအတြင္း ယဥ္ပါး ရင္းႏွီး ကြ်မ္းဝင္ေစခဲ့သည္။ အႏွီ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးသည္ အရြယ္အစားအားျဖင့္ လက္သန္း လက္သည္းခြံေလာက္သာ ရွိသည္။ ထိုုမွ်ပင္ ေသးငယ္ေသာ္လည္း သူ႔အနားကိုု တိုုးကပ္ကာ ၾကည့္လိုုက္ေသာ္ အျပင္ဖက္ကိုု ျမင္ကြင္းက်ယ္က်ယ္ျဖင့္ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ ျမင္ရေစသည္။ သူ႔အစြမ္းကား မေသးလွေခ်။ ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးႏွင့္ မိတ္ေဆြျဖစ္ခါစ အခ်ိန္မ်ားကိုု ယခုုထိ သတိရေနေသးသည္။
ထိုုရက္မ်ားအတြင္း အျပင္ဖက္မွ ဘာသံၾကားၾကား ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလး အားကိုုးျဖင့္ လွဳပ္ကနဲ ထကာ ၾကည့္မိသည္ခ်ည္းသာ။ တံခါးခ်ပ္၏ အတြင္းဖက္မွ ၾကည့္ေနသည္ကိုု အျပင္ဖက္မွ သူတိုု႔ မသိႏိုုင္ ဟူေသာ အေၾကာင္းအရာသည္ စိတ္ကိုု လံုုျခံဳေစသလိုု မ်ားစြာေသာ ေက်နပ္မွဳကိုုလည္း ေပးစြမ္းႏိုုင္ေလသည္။ ပ်င္းရိျငီးေငြ႔ဖြယ္ ညေနခင္းမ်ားတြင္ အျပင္ဖက္ဆီမွ အသံ တစ္စြန္းတစ္စ ၾကားရသည့္အခါတိုုင္း ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလး အားကိုုးျဖင့္ အျငိမ္မေနႏိုုင္ပဲ ထ ထ ၾကည့္မိစျပံ။ အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ ေစာေစာက ေျပာခဲ့သလိုုပင္ ေရခဲမုုန္႔လာေရာင္းေသာ ကေလးငယ္မ်ား၊ ဆင္တူ ေက်ာင္းဝတ္စံုုကိုုယ္စီျဖင့္ သတင္းစာလာသိမ္းေသာ ကေလးမ်ား၊ သံပုံး ပလတ္စတစ္ ႏွင့္ ဟိုုပုုလင္း ဒီပုုလင္းမ်ား လိုုက္ဝယ္တတ္သူမ်ား၊ ညေန ေျခာက္နာရီစြန္းစြန္းတြင္ ရံုုးအျပန္ တံခါး အဖြင့္ အပိတ္ ျပဳရင္း စကားက်ယ္က်ယ္ ေျပာေနတတ္ေသာ အိမ္ေရွ႔တည့္တည့္အခန္းမွ ညီအမႏွစ္ေယာက္၊ တစ္ခါတရံ ရံုုးပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ဆူညံသံမ်ားစြာျပဳရင္း သူတိုု႔အခန္းသိုု႔ အလည္လာတတ္ေသာ သူတိုု႔၏ ေဆြမ်ိဳး မိတ္သဂၢဟမ်ား၊ ေဘးခ်င္းကပ္လ်က္ အခန္းသိုု႔ ေသာၾကာေန႔ညတိုုင္း ေရာက္လာတတ္ေသာ ခရစ္ယာန္သီခ်င္း တီးမွဳတ္သီဆိုုတတ္ေသာ အဖြဲ႔… စသည္ စသည္တိုု႔ကိုုသာ ေတြ႔ရတတ္သည္။ ေတြ႔ရသမွ်ကိုု စိတ္ဝင္စားစဖြယ္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုုဒ္ပမာ မေညာင္းမညာ မပ်င္းမရိ ရပ္ၾကည့္ေနခဲ့မိသည္။
ထိုုအခါ တစ္ၾကိမ္ႏွင့္ တစ္ၾကိမ္ မတူညီေသာ ေက်ာင္းဝတ္စံုုမ်ားႏွင့္ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူကေလးမ်ား၏ ႏုုနယ္ပ်ိဳျမစ္ေသာ အေပ်ာ္စြက္သည့္ မ်က္ႏွာေလးမ်ားကိုု ျမင္ေတြ႔ဖူးခဲ့ျပီ။ အျဖဴေရာင္ ဂ်ာစီအက်ႌႏွင့္ အေရာင္မြဲေျခာက္ေျခာက္ ေဘာင္းဘီတိုုကိုု ဝတ္ဆင္ထားေသာ သံပံုုး ပုုလင္း ဝယ္ေသာ အန္ကယ္ကိုုလည္း မွတ္မွတ္သိသိ ေတြ႔ဖူးခဲ့ျပီ။ အိမ္ေရွ႔ခန္းမွ ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္၏ ရံုုးတက္ ဂါဝန္လွလွေလးမ်ားကိုုလည္း ေတြ႔ဖူးခဲ့သည့္အျပင္ စိတ္ကူးထဲမွာေတာင္ ထိုုဂါဝန္မ်ိဳး ဝယ္ယူ ဝတ္ဆင္ၾကည့္ခဲ့ဖူးေလျပီ။ ထိုုမွ်သာမက ဒိန္ခ်ဥ္ေရာင္းတတ္ေသာ အန္တီၾကီးကိုုလည္း ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္မွ ေအးေအးသက္သာ ေစာင့္ၾကည့္ဖူးခဲ့ျပီ။ ရယ္ခ်င္စရာ တစ္ခုုမွာ ထိုုအန္တီၾကီးသည္ သူသယ္ယူလာေသာ တြန္းလွည္းေလးတြင္ ေခါက္ကုုလားထိုုင္ အေသးစားေလး တစ္လံုုး ခ်ိတ္တြယ္ထားျပီး အိမ္ေရွ႔တြင္ ထိုုေခါက္ကုုလားထိုုင္ကိုု ခ်ခင္းကာ အက်အန ထိုုင္ရင္း အေမာအပန္း ေျဖေနတတ္ျခင္းပင္။ တစ္ရက္တြင္မူ ထိုုသိုု႔ ထိုုင္ေနရင္း သူ႔ပိုုက္ဆံအိတ္ထဲမွ ဒိန္ခ်ဥ္ ေရာင္းရေငြမ်ား ျဖစ္ဟန္တူေသာ ေငြစကၠဴရြက္အခ်ိဳ႕ႏွင့္ အေၾကြေစ့မ်ားကိုု ထုုတ္ယူ ေရတြက္ေနပံုုကိုုပါ ေတြ႔လိုုက္ရေသာအခါ တံခါးအတြင္းဖက္မွေန၍ တစ္ကိုုယ္တည္း တိတ္တဆိတ္ သေဘာတက် ရယ္ေမာလိုုက္မိေသးသည္။
သည္လိုုႏွင့္ ရက္ေပါင္းအေတာ္ၾကာေသာအခါ ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးႏွင့္ အလြန္တရာ ရင္းႏွီး ကြ်မ္းဝင္ေနေပျပီ။ ယခင္က မဝ့ံမရဲ တိုုးကပ္သြားရတတ္ေသာ ထိုုတံခါးခ်ပ္ဆီသိုု႔ ရဲရဲဝ့ံဝံံ့ တိုုးကပ္သြားတတ္ေအာင္ ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ငယ္ကေလးက အကူအညီမ်ားစြာ ေပးခဲ့ေလသည္။ ယခုုဆိုုလွ်င္ အျပင္မွ အသံသဲ့သဲ့ၾကားရံုုမွ်ျဖင့္ ဘယ္သူ ဘယ္ဝါမွန္း အတတ္ေျပာႏိုုင္ေနျပီ။ တစံုုတစ္ေယာက္က တံခါးကိုု လာေခါက္ေသာအခါ (သိုု႔) မၾကားဖူးေသာ အသံစိမ္းမ်ားကိုု ၾကားရလွ်င္ေတာင္မွ ေၾကာက္ရြံ႕ထိတ္လန္႔ေနစရာ မလိုုေတာ့ပဲ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးမွ တဆင့္ သက္ေတာင့္သက္သာ ၾကည့္ရင္း တံခါး ဖြင့္စရာ လိုု မလိုု ဆံုုးျဖတ္ႏိုုင္ေပျပီ။ ေမွ်ာ္လင့္ေနေသာ တံခါးေခါက္သံတစ္ခုု ေရာက္မလာေသးေသာ္လည္း တစ္ေယာက္တည္းေန႔ရက္မ်ားႏွင့္ ျငီးေငြ႔စရာ ေန႔စြဲမ်ားအတြက္ ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးက တနည္းတဖံုုလည္း အပ်င္းေျပေစခဲ့ေသးသည္ မဟုုတ္လား။
တညေန… ထိုုညေနက မိုုးစက္တိုု႔ တဖြဲဖြဲက်ေနခဲ့သည္။ လိုုအပ္ေနေသာ တံခါးေခါက္သံတစ္ခုုကိုု ေမွ်ာ္ေနရင္းမွပင္ အရင္ေန႔မ်ားက စားမကုုန္ပဲ က်န္ရွိေနေသာ ေအးစက္စက္ ျဖဴစုုတ္စုုတ္ ၾကာဆံျပဳတ္ တစ္ပန္းကန္ကိုု မိုုက္ခရိုုေဝ့ဖ္ထဲ ထည့္ေႏႊးကာ ခပ္သြက္သြက္စားေသာက္ျပီး အိပ္ရာဝင္ခဲ့သည္။ မၾကာခင္မွာပင္ မ်က္လံုုးမ်ား ေမွးစင္းကာ အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္ ဟုု ထင္လိုုက္သည္။
သတိရမိေသာအခ်ိန္တြင္ ကိုုယ္တိုုင္က ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးပါဝင္ေသာ တံခါးခ်ပ္ကိုု ခပ္ေသးေသးျဖစ္ေအာင္ အပိုုင္းပိုုင္း ေခါက္ခ်ိဳးကာ လြယ္ေနက် စလြယ္သိုုင္းအိတ္ထဲ ထည့္ရင္း သြားလိုုရာအရပ္ဆီသိုု႔ တက္ၾကြ လြတ္လပ္စြာ ဦးတည္လ်က္။ ကိုုယ္ ၾကည့္လိုု ျမင္လိုုေသာ ေနရာႏွင့္ မလွမ္းမကမ္းတြင္ အသာ ရပ္တန္႔၊ အိတ္ထဲမွ တံခါးခ်ပ္ကိုု ထုုတ္ကာ ျဖန္႔လိုုက္ျပီး ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးမွတဆင့္ ၾကည့္လိုုရာကိုု အလ်င္စလိုု လွမ္းၾကည့္လိုုက္မိ၏။ ထိုုအခ်ိန္တြင္ ေလျပင္းျပင္းတိုု႔က အနားတြင္ ေဝ့ကာဝဲကာ တိုုက္ခတ္လ်က္ သာယာၾကည္ႏူးဖြယ္ရာ။ ေသးငယ္ေသာ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလး၏ အစြမ္းေၾကာင့္ တဖက္မွ ျမင္ကြင္းက်ယ္က်ယ္ထဲတြင္ ကိုု္ယ္ ေတြ႔လိုုေသာ သူ႔ကိုု ၾကည္လင္ ျပတ္သားစြာ ျမင္ေတြ႔ရေခ်၏။
လွပေႏြးေထြးေသာ နံနက္ခင္း ေနေရာင္ေအာက္တြင္ အပူအပင္ အေၾကာင့္ၾက ကင္းစင္စြာ၊ ေပါ့ပါးလြတ္လပ္စြာ ေပ်ာ္ရႊင္ရယ္ေမာေနေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရ၏။ မနက္ေစာေစာတြင္ ေကြ႔ေကာက္ေသာ္လည္း ခ်စ္စဖြယ္ လမ္းကေလးအတိုုင္း အသက္ဝဝရွဴရင္း လက္ကိုု လႊဲကာ လမ္းေလွ်ာက္ေနေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရ၏။ ရံဖန္ရံခါတြင္မူ အေပါင္းအသင္းမ်ားႏွင့္ စကားေတြ ေဖါင္ဖြဲ႔ရင္း၊ လက္ထဲတြင္ကိုုင္ထားေသာ စာအုုပ္ကေလးမ်ားကိုု တဖ်တ္ဖ်တ္လွန္ၾကည့္ရင္း ျပံဳးေနတတ္ေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရ၏။ မိုုးရြာျပီးကာစ စိမ္းလန္းေနေသာ ေတာအုုပ္ကေလးအနားတြင္ စာတစ္အုုပ္ျဖင့္ သက္ေတာင့္သက္သာ အနားယူေနေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရ၏။ အရွိန္ေႏွးေႏွးျဖင့္ လွပစြာစီးဆင္းေနေသာ ျမစ္တစ္စင္းဆီသိုု႔ မ်က္ႏွာမူရင္း ဝိုုင္နီ တစ္ခြက္ႏွင့္အတူ တစ္စံုုတစ္ခုုကိုု တီးတိုုး ေရရြတ္ေနေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရ၏။ ျပာလဲ့လဲ့ေကာင္းကင္ေပၚမွ အျဖဴေရာင္ တိမ္စုုမ်ားဆီသိုု႔ ေမာ့ၾကည့္ရင္း စီးကရက္ မီးခိုုးေငြ႔မ်ားအၾကား ေတးသီခ်င္းတစ္ပုုဒ္ကိုု စိတ္လိုုလက္ရ သီဖြဲ႔ေနေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရ၏။ ညေနခင္း ေနညိဳခ်ိန္မ်ားတြင္ အေဝးတစ္ေနရာကိုု ရီေဝစြာ ေငးေမာေနတတ္ေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရတတ္ျပန္၏။ သူ႔အခန္း ဝရန္တာေလးမွ ပန္းအိုုးေလးမ်ား၊ သစ္ပင္စိမ္းစိမ္းေလးမ်ားကိုု ေရေလာင္းေနေသာ သူ႔ကိုု ေတြ႔ရတတ္ျပန္၏။ ဤသိုု႔ျဖင့္ ကိုုယ္ေတြ႔လိုုေသာ သူ႔ကိုု အခ်ိန္ႏွင့္အမွ် ေျပာင္းလဲေနေသာ အေနအထား အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ေတြ႔ခြင့္ရခဲ့၏။ ထိုုသိုု႔ေတြ႔ရရံုုမွ်ျဖင့္ မ်ားစြာ ေက်နပ္ရျပန္၏။ ႏွစ္လိုုစိတ္ျဖင့္ ျပံဳးရယ္ရျပန္၏။ ခ်စ္ခင္စိတ္ျဖင့္ ၾကည္ႏူးရျပန္၏။ ထို႔အတူ နာက်င္ေသာ လြမ္းဆြတ္မွဳမ်ားကိုု (မလိုုလားေသာ္လည္း) ၾကည္ျဖဴစြာ လက္ခံရျပန္၏။
စိတ္ကူးအေတြးျဖင့္ သူ႔အနားသိုု႔ ညင္ညင္သာသာ တိုုးကပ္သြားမိေသးသည္။ သိုု႔ဆိုုလွ်င္ ထင္မွတ္မထားေသာေၾကာင့္ သူ ရုုတ္တရက္ အံ့ၾသသြားေလမည္လား၊ ခ်စ္ခင္စံုုမက္ေသာ စိတ္အစဥ္ျဖင့္ အနားသိုု႔ ဆြဲယူ ေပြ႕ဖက္ ေခၚငင္ေလမည္လား၊ ျပီးလွ်င္ေတာ့ အခါမ်ားစြာမွာ ေျပာျပေနက် ဒ႑ာရီဆန္ေသာ ပံုုျပင္ေဟာင္းမ်ားကိုု စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေျပာျပလိမ့္မည္လား၊ မ်က္ႏွာေပၚသိုု႔ ဖံုုးကြယ္လုုနီးပါး ရွည္လ်ားေနေသာ ဆံႏြယ္မ်ားကိုု ညင္သာစြာ သပ္တင္ေပးရင္း ဆိုုျပေနက်အတိုုင္း ေလျပည္အလာ ေကသာလြန္႔လူးလြင့္ေန… ဟူေသာ သီခ်င္းစာသား တစ္ပိုုင္းတစကိုု တီးတိုုး ညည္းေလမည္လား၊ ကိုုယ္ စြဲလန္းႏွစ္သက္မိေသာ Espresso တစ္ခြက္ကိုု ႏွင္းဆီနီ တစ္ပြင့္ႏွင့္အတူ ကမ္းလိုုက္မည္လား၊ သိုု႔တည္းမဟုုတ္ တခုုခုုကိုု အလိုုမက်စိတ္မ်ားျဖင့္ ျမည္တြန္ ေတာက္တီးကာ သြား… အနား မလာခဲ့နဲ႔… ဟုု မာမာထန္ထန္ ေျပာလိုုက္ေလမည္လား။ ေဝခြဲမရခဲ့ပါ။
ေက်နပ္ ၾကည္ႏူး နာက်င္ လြမ္းဆြတ္ အစရွိေသာ ခံစားမွဳ မ်ိဳးစံုုတိုု႔ျဖင့္ အိပ္မက္မွ ရုုတ္တရက္ လန္႔ႏိုုးလာခဲ့၏။ မယံုုၾကည္ႏိုုင္ေလာက္ေအာင္ ရိုုးစင္းေသာ အိပ္မက္တစ္ခုုအတြက္ အိပ္ရာေဘးမွာ က်ေနေသာ စလြယ္သိုုင္းအိတ္ကေလးထဲ လက္ႏွိဳက္ကာ ေခါက္ခ်ိဳးထားေသာ တံခါးခ်ပ္ကေလး တကယ္ ရွိ မရွိ ရွာေဖြၾကည့္ေနမိေသးသည္။ အိပ္မက္ဟုု ေသခ်ာသြားေသာအခါတြင္မွ အိမ္ေရွ႕သိုု႔ ထြက္ကာ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးပါေသာ တံခါးတစ္ခ်ပ္ကိုု မျမင္ဖူးသူတစ္ေယာက္ပမာ အထပ္ထပ္ ၾကည့္မိျပန္၏။ ထိုုေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးကိုု လက္ျဖင့္ တယုုတယ ကိုုင္တြယ္ၾကည့္မိျပန္၏။ ထိုု႔ေနာက္ ေမွ်ာ္ေနက်အတိုုင္း တစ္စံုုတစ္ေယာက္၏ တံခါးေခါက္သံကိုု ေမွ်ာ္မိျပန္၏။
တံခါးေခါက္သံကိုု ေမွ်ာ္မိျပန္၏။
ေမွ်ာ္မိျပန္၏။
သက္ေဝ
(၁၆ ေဖေဖၚဝါရီ ၂၀၁၄)
- ၂၀၁၄ စက္တင္ဘာလ - ႏွင္းဆီျဖဴမဂၢဇင္း တြင္ ေဖၚျပျပီးျဖစ္သည္။
wow.. :)
ReplyDeleteေရာက္လာသလား ေျဖပါ
ReplyDeleteေဒါက္..ေဒါက္ ..မႀကီးးသက္ေဝ...ပစ္လာလည္တယ္..
ReplyDeleteေမွ်ာ္တဲ့သူကတျခား ေရာက္လာသူေတြ တျခားပါလား။ း)
ReplyDeleteအခ်ိန္တန္ရင္ေတာ့ ေရာက္လာမွာပါ။ အေပါက္ကေလးေတာ့ မမႈန္၀ါးေစနဲ႔ေပါ့။
ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ေလးကို စိတ္၀င္စားေအာင္ေရးတတ္သလို ဇာတ္ေကာင္ကို စာဖတ္သူတို႔စြဲေအာင္ ေဖၚညႊန္းတတ္တယ္... ဒီဇာတ္၀င္ေလးကို ဖတ္ေနရင္း မဆီမဆိုင္ ေကာ္ဖီဆိုင္ေထာင့္ကစားပြဲမွာ ထိုင္ေလ့ရွိတဲ့ အမ်ိဳးသမီးဆီကိုစိတ္ေရာက္သြားတယ္... အဲ့ဒီလိုဆြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ အေရးအသားေလးေတြေပါ့ မသက္ေရ...
ReplyDeleteေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးကေန လာေခ်ာင္းၾကည့္သြားပါတယ္ အမသက္ေဝ
ReplyDeleteေခ်ာင္းေတာင္ ၾကည့္ခ်င္လာၿပီ ေနာ္....။
ReplyDeleteေသးဖြဲတဲ့ လူေတြသတိမထားမိတဲ့ အရာ၀တၳဳမ်ိဳးေလးေတြအေပၚ က်က်နန အေသးစိတ္ပုံေဖာ္ၿပီး ေရးႏုိင္တာ အစ္မသက္ေ၀ရဲ႕ ပါရမီလုိ႔ ေျပာရင္ရမယ္ထင္တယ္ေနာ္။ အက္ေဆးေလးကုိ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာနဲ႔ ဖတ္သြားခဲ့တယ္ အစ္မ။ း)
ReplyDeleteအိမ္က တံခါးမွာလည္း အဲဒီလို ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလး တခုပါေပမယ့္ ဒီဝတၳဳထဲက ဇတ္ေကာင္အမ်ိဳးသမီးေလာက္ စံုေစ့ေအာင္ တခါမွ မၾကည့္ဖူးဘူး၊ း) ဖတ္ေနရင္းနဲ႔ ဂ်ဴးရဲ႕ “အေဝးၾကည့္မွန္ေျပာင္း” ဆိုတဲ့ ဝတၳဳတိုေလး တပုဒ္ကိုလည္း သတိရမိသြားေစတယ္…၊
ReplyDeleteဧၿပီ ၁ ရက္လို ေန႔မ်ိဳးမွာ အဲဒီ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ကေလးရဲ႕ မွန္ဘီလူးေပၚကို အျပင္ဖက္ကေန ပန္းခ်ီဆြဲတဲ့ ေရေဆးနဲ႔ သုတ္ထားခဲ့ရင္ အေတာ္ေပ်ာ္ဖို႔ ေကာင္းမွာပဲ….။ းD
ေနာက္တစ္ခါလာေခါက္မယ္ေနာ္ လိပ္စာေပးထာမမသက္ေ၀
ReplyDeleteဒီ လို လွ ပ သိ မ္ ေ မြ႕ တဲ့ ေ ရ း ဖြဲ႕ မႈ မ်ိ ဳ း ေ တြ ဖ တ္ ရ တို င္ း
ReplyDeleteစ ာ ေ ရ း သူ သ က္ ေ ဝ ရဲ႕ လ က္ ရ ာ ပဲ လို႔ သ တိ ထ ာ း မိ တ ယ္
မိုက္တယ္။ မမသက္ေဝ ဒီလို idea ေတြ ဘယ္ကရသလဲေနာ္။
ReplyDelete