Tuesday, March 10, 2020

ျမတ္ႏိုးေဝ

မိုးေတြ ေစြေနတဲ့ ညေနခင္းတစ္ခုပါ။ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ မိုးသံတစ္ေဖ်ာက္ေဖ်ာက္ကလြဲလို႔ က်န္တဲ့ လူသံ သူသံ ဆူညံသံ အားလံုး တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္ေနပါတယ္။ ညေနေစာင္း အိပ္တန္းတက္ခ်ိန္ဆို စူးစူးရွရွ ေအာ္ေနက် ဥၾသငွက္ေတြေတာင္ ဒီေန႔ေတာ့ ထူးထူးျခားျခား အသံတိတ္လို႔။ စိတ္လႈပ္ရွားစရာ ကင္းမဲ့လွတဲ့ အခုလို ညေနခင္းမ်ိဳးမွာ ကြ်န္မရဲ႕ အိပ္ရာေဘးက စားပြဲေပၚမွာ စိတ္ဝင္စားစရာ ပစၥည္းတစ္ခု ရွိေနပါတယ္။ စိတ္ဝင္စားစရာ လို႔သာ သံုးႏွဳန္းလိုက္ရတယ္… တကယ္တမ္းမွာ စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္း မေကာင္းဆိုတာေတာ့ သိပ္မေသခ်ာဘူး။ ဖြင့္ၾကည့္မွ သိႏိုင္မွာပဲ။

ဒီလိုေလ… ညေန အလုပ္က ျပန္ေရာက္ေတာ့ အခန္းတံခါးကို ေသာ့ဖြင့္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ေဘးခန္းက အမ်ိဳးသမီးက ဖ်တ္ဆို အနားကိုေရာက္လာတယ္။ သူ႔ၾကည့္ရတာ ကြ်န္မ ျပန္အလာကို တစ္ခ်ိန္လံုး အေရးတၾကီးနဲ႔ ေစာင့္ၾကည့္ေနသူ တစ္ေယာက္လို။ အနားေရာက္ေတာ့ စကၠဴအျဖဴေရာင္ ပတ္ထားတဲ့ အထုတ္တစ္ခုကို လွမ္းေပးတယ္။ ေလးေထာင့္မက်တက် အထုတ္ေပၚမွာ ေရးထားတာကို လက္နဲ႔ ေထာက္ျပေနေသးတယ္။ ႐ုတ္တရက္ ဘာမွန္းမသိေတာ့ အံ့ၾသၿပီး သူ႔မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ေနရာက သူျပေနတာကို ငံု႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ျမန္မာလက္ေရးနဲ႔ ေသေသသပ္သပ္ ေရးထားတဲ့ “သို႔” ဆိုတဲ့ စာလံုးေလးး။ အဲဒါကိုပဲ သူက နာမည္လို႔ ထင္ေနပံုရတယ္။ အဲဒါ (To…) ဆိုတာကို ေရးထားတာ နာမည္ မဟုတ္ဘူး လို႔ ရွင္းျပေပမယ့္လည္း သူက နားလည္ပံု မရ၊ လက္ခံခ်င္ပံုလည္း မရ။ ျပီးေတာ့ ေျပာရရင္ ဒီဝင္းထဲမွာေနၾကသူေတြထဲ ျမန္မာဆိုလို႔ ကြ်န္မ တစ္ေယာက္တည္းရွိတာ၊ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဒါပစၥည္းဟာ ကြ်န္မနဲ႔သာ သက္ဆိုင္တယ္လို႔ သူက တထစ္ခ် မွတ္ယူဟန္တူၿပီး လက္ထဲကို တန္းတန္းမတ္မတ္ လာထည့္ေတာ့တာပဲ။ ဘယ္ကလဲ ဘယ္သူက ပို႔တာလဲ ဘာညာ ေမးေပမယ့္ သူ မသိဘူး၊ ျမန္မာ ျမန္မာ ဆိုတာကို တြင္တြင္ေျပာျပီး လက္ထဲကို အတင္းထိုးထည့္၊ ႏွဳတ္ဆက္ျပီး သူ႔အခန္းဖက္ကို ဆတ္ေတာက္ ဆတ္ေတာက္နဲ႔ လွည့္ျပန္သြားပါေတာ့တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ဘာမွန္း ညာမွန္းမသိတဲ့ အထုတ္ကို ယူျပီး အခန္းထဲ ဝင္လာခဲ့ရတယ္။ ဒီစာအိတ္ဟာ ကိုယ့္အတြက္ ရည္ၫႊန္းထားတာ မဟုတ္ေလေတာ့ ကိုယ္နဲ႔ မသက္ဆိုင္သလို ခံစားေနရတာမို႔ အေလာတၾကီး ဖြင့္ေဖါက္ၾကည့္ဖို႔ ဆႏၵမရွိဘူး။ ဒါနဲ႔ အိပ္ရာေဘးက စားပြဲေပၚ သြားတင္ထားလိုက္တယ္။ ေနာက္ ေအးေအးေဆးေဆးမွ ဖြင့္ၾကည့္တာေပါ့။

အိမ္ေရာက္ျပီး လုပ္စရာရွိတာလုပ္ ညစာစားအျပီးမွာ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ေဖ်ာ္ျပီး အိပ္ခန္းထဲ ဝင္လာခဲ့တယ္။ ေမႊးေနတဲ့ ေကာ္ဖီပူပူဟာ ေဟာဒီလို မိုးညေနနဲ႔ အလိုက္ဖက္ဆံုးပဲ။ အိပ္ရာေဘးကိုေရာက္ေတာ့ ညေနက အထုတ္ကို လွမ္းျမင္လိုက္တယ္။ ဟုတ္သားပဲ… ဒီအထုတ္ကို ဖြင့္ၾကည့္ရဦးမယ္။ ဒါနဲ႔ ေသာက္မယ့္ဆဲဆဲ ေကာ္ဖီပန္းကန္ကို အသာခ်၊ စာၾကည့္စားပြဲေပၚက စကၠဴျဖတ္တဲ့ ဓါးပါးေလးယူျပီး အထုတ္ကို ေဖါက္ဖို႔ ျပင္ရတယ္။ မေဖါက္ခင္ အထုတ္ကို ေသခ်ာေအာင္ ေစ့ေစ့စပ္စပ္ လွည့္ပတ္ၾကည့္လိုက္ေသးတယ္။ လက္တစ္လံုးသာသာ အထူရွိျပီး မွန္းၾကည့္ရသေလာက္ကေတာ့ အထဲမွာ စာအုပ္လို စာရြက္ေတြလို အဲဒီလို ဆန္ဆန္ုပဲ။ အထုတ္တစ္ထုတ္လံုးေပၚမွာ ျမန္မာလို ေရးထားတဲ့ “သို႔” ဆိုတဲ့ စာလံုးကလြဲရင္ ဘာဆို ဘာမွ မပါဘူး။ အဲဒီပစၥည္းထုတ္ကို ေဖါက္မယ္ၾကံျပီးမွ စိတ္ထဲမွာ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနျပန္တယ္။ ေဖါက္ရရင္ေကာင္းမလား၊ မေဖါက္ရင္ေကာင္းမလား၊ မေဖါက္ပဲထားေတာ့ေရာ တစ္ခုခုဆို ဘယ္ဆီ ဘယ္ဝယ္ကို ပို႔ေပးရမွာလဲ… ဘာ သဲလြန္စမွ ရွာမရတဲ့အတူေတာ့ ေဖါက္လိုက္ရင္ တစ္ခုခု သိႏိုင္တန္ေကာင္းရဲ႕၊ လိုအပ္ရင္ တစ္ခုခု ဆက္လုပ္ေပးႏိုင္တန္ေကာင္းရဲ႕။ အဲဒီစိတ္နဲ႔ပဲ ေဖါက္ၾကည့္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္၊ အထုတ္ေပၚမွာ တိပ္ အၾကည္နဲ႔ ေသေသသပ္သပ္ ပတ္ထားတဲ့ စကၠဴကို ဓါးနဲ႔ ရွပ္ျပီး ျဖတ္လိုက္တယ္။

ပတ္ထားတဲ့ စကၠဴေတြ ကြာသြားေတာ့ အဝါေရာင္ စာအိတ္ထူတစ္လံုးကို ေတြ႔ရတယ္။ ဘာအမွတ္အသားမွ မပါတဲ့ ရိုးရိုး စာအိတ္တစ္လံုးပါပဲ။ စာအိတ္ကို ဘာနဲ႔မွ ပိတ္မထားဘူး။ ဒါနဲ႔ အထဲကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ စာအိတ္ညိဳေလးေတြ၊ ေရၾကည့္လိုက္ေတာ့ စာအိတ္ စုစုေပါင္း ဆယ့္ေလးအိတ္ေတြ႔ရတယ္။ ေရတြက္ေနရင္း သတိထားမိတာက စာအိတ္ေတြက နည္းနည္းေတာ့ ႏြမ္းေနသလိုပဲ။ စာအိတ္ေပၚမွာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ေပးပို႔ဖို႔ ရည္ရြယ္တဲ့ နာမည္၊ ေနရပ္လိပ္စာ ဘာတစ္ခုမွ ေရးမထားဘူး။ ဒါေပမယ့္ စကၤာပူ တစ္ေဒၚလာတန္ တံဆိပ္ေခါင္းကိုေတာ့ ကပ္ထားတယ္။ ျပီးေတာ့ စာအိတ္ေတြကို အကုန္ ပိတ္ထားတယ္။ စာတိုက္မွာ ထည့္ဖို႔ အဆင္သင့္ ျပင္ထားတဲ့ စာအိတ္ေတြ။

စာအိတ္ေတြကို ဒီတိုင္းလက္နဲ႔ ၿဖဲလိုက္ဖို႔ အားနာၿပီး ကပ္ေၾကးတစ္လက္ ထယူရျပန္တယ္။ အေပၚဆံုးက တစ္အိတ္ကို စေဖါက္ၿပီး အထဲက စာရြက္ကို ဆြဲထုတ္လိုက္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ “ကိုယ့္နာမည္ ျမတ္ႏိုးေဝ ပါ…” လို႔ အစခ်ီတဲ့ စာတစ္ေစာင္ဟာ အဲဒီ စာအိတ္ညိဳေလးထဲက ထြက္က်လာခဲ့တာပဲ။ အထုတ္ေပၚက သို႔ ဆိုတဲ့ လက္ေရးနဲ႔ စာထဲမွာပါတဲ့ လက္ေရးက ခပ္ဆင္ဆင္ တူတယ္။ မင္အျပာေရာင္နဲ႔ ေရးထားၿပီး ခပ္ဝိုင္းဝိုင္း ေပမယ့္ လက္ေရးက သပ္သပ္ရပ္ရပ္ရွိလွတယ္။ စာအိတ္ေပၚမွာကပ္ထားတဲ့ တံဆိပ္ေခါင္းနဲ႔ စာအိတ္ရဲ႕ ပံုသ႑ာန္ကို ေစ့ေစ့စပ္စပ္ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဒါ ႏွစ္နည္းနည္း ၾကာခဲ့ၿပီဆိုတာ ခန္႔မွန္းသိနဲ႔ သိႏိုင္တယ္။ စာေရးထားတဲ့ စာရြက္ေခါက္က သာမန္ ေက်ာင္းသံုးဗလာစာအုပ္ရဲ႕ အလယ္က ျဖဳတ္ထားတဲ့ စာရြက္၊ စာမ်က္ႏွာ ေလးမ်က္ႏွာရွိေပမယ့္ သူေရးထားတာက ျမန္မာ စာေၾကာင္းနည္းနည္းပဲ။ “ကိုယ့္နာမည္ ျမတ္ႏိုးေဝပါ၊ မင္းက ကိုယ့္ကို မသိေပမယ့္ ကိုယ္က မင္းကို သိေနပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ ကိုယ္တို႔ ေတြ႕ၾကမွာပါ...” စာက အဲဒါအကုန္ပဲ။ အဲဒီ စာတိုတိုရဲ႕ အဆံုးမွာ မင္းရဲ႕ လို႔ ေရးထားျပီး ျမတ္ႏိုးေဝ လို႔ သိသိသာသာ ဖတ္လို႔ရတဲ့ လက္မွတ္္ကို ျမန္မာလို ေရးထိုးထားတယ္။ စာကို ၾကည့္ျပီး ထူးဆန္းေနမိတယ္။

ထပ္ထားတဲ့ စာအိတ္ေတြထဲက ေနာက္စာတစ္အိတ္ကို ယူျပီး စာကို ဆြဲထုတ္လိုက္တယ္။ ဒီစာထဲမွာလည္း ဒီအတိုင္းပဲ “ကိုယ့္နာမည္ ျမတ္ႏိုးေဝပါ... မင္း ေနေကာင္းတယ္ မဟုတ္လား စာမွန္မွန္က်က္ေနာ္ စာေမးပြဲ ေျဖႏိုင္ပါေစ” လို႔ ေရးထားတယ္။ ေအာက္ေျခမွာ မင္းရဲ႕ လို႔ ေရးျပီး ျမတ္ႏိုးေဝ လို႔ လက္မွတ္ထိုးထားတယ္။ စာရြက္ကလည္း ေက်ာင္းသံုးစာအုပ္ အလယ္ေခါင္က ျဖဳတ္ထားတဲ့ စာရြက္၊ စာအိတ္ ကလည္း အေရာင္အေသြး အတူတူ၊ တံဆိပ္ေခါင္းကလည္း ဆင္တူပဲ။ ငွက္ကေလး သစ္ကိုင္းမွာ နားေနတဲ့ပံုနဲ႔ တံဆိပ္ေခါင္း။ ထူးျခားတာက လက္တစ္လံုးေလာက္ရွိတဲ့ ခပ္မာမာ ရွည္ေမ်ာေမ်ာ ေလးေထာင့္မက် စတုရန္းမက် ပံုသ႑ာန္ေရေရရာရာ မေျပာျပတတ္တဲ့ ကဒ္ထူလိုလို စာရြက္ထူတစ္ခု အပိုပါလာတာပဲ။ အဲဒီစာရြက္ထူရဲ႕ တစ္ဖက္က အျဖဴေရာင္၊ ေနာက္တစ္ဖက္က စာရြက္ေခ်ာေခ်ာ အေရာင္က ဝါတာတာေလး။

ေနာက္စာအိတ္တစ္အိပ္ကို ၾကည့္မိေတာ့ စာအိတ္ရဲ႕ ေနာက္ေက်ာ ညာဖက္ ေထာင့္မွာ ေရးထားတဲ့ စာလံုး တစ္လံုးကို အမွတ္မထင္ ေတြ႕လိုက္ရတယ္။ သံုး တဲ့။ ဒါနဲ႔ ပထမ ၾကည့္ခဲ့တဲ့ စာအိတ္ေတြရဲ႕ ေနာက္ေက်ာကို ျပန္ၾကည့္ေတာ့ တစ္ နဲ႔ ေလး ကို ေတြ႕တယ္။ ဟာ... စာအိတ္ေတြက အမွတ္စဥ္ စီထားတာပဲ။ အဲဒါနဲ႔ စာအိတ္ေတြကို နံပါတ္စဥ္ ျပန္စီရတယ္။

စုစုေပါင္း စာအိတ္ ဆယ့္ေလးအိတ္မွာ အမွတ္စဥ္ တစ္ကေန စၿပီး ေနာက္ဆံုးအိတ္က ဆယ့္ငါး ျဖစ္ေနတယ္။ ျပန္ၾကည့္ေတာ့မွ နံပါတ္ ရွစ္က ေပ်ာက္ေနတာ ေတြ႕ရတယ္။ စာအိတ္ေတြရဲ႕ အစဥ္အတိုင္း စာေတြကို ထုတ္ျပီး စီလိုက္တယ္။ စာ နံပါတ္ တစ္မွာ စာခ်ည္းသက္သက္ပဲ။ ေနာက္စာအိတ္ေတြထဲမွာေတာ့ ခုနက ေျပာခဲ့တဲ့ ပံုသ႑ာန္ အတည္တက် ေျပာလို႔ မရတဲ့ စာရြက္ထူထူ ေလး တစ္ခုပါေနတာ ေတြ႔ရတယ္။ စာေတြအကုန္လံုးက ကိုယ့္နာမည္ ျမတ္ႏိုးေဝပါ... ဆိုတာနဲ႔ စတယ္။ စာတိုေလး ေလး ငါးေၾကာင္း ေရးတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ ေနေကာင္းလား ဆိုတာမ်ိဳးနဲ႔ စာက်က္ဖို႔ စာေမးပြဲ ေျဖႏိုင္ေစဖို႔ အားေပး ဆုေတာင္းတဲ့ စာမ်ိဳးေတြျဖစ္တာေၾကာင့္ ကြ်န္မလို စာမက်က္ ေက်ာင္းမတက္၊ အလုပ္လုပ္ေနသူမ်ိဳးနဲ႔ ဘယ္လိုမွ မသက္ဆိုင္ဘူးဆိုတာာ သိသာလွတယ္။ စာရဲ႕ ေအာက္ေျခမွာ မင္းရဲ႕ လို႔ ေရးျပီး ျမတ္ႏိုးေဝ လို႔ လက္မွတ္ထိုးတယ္။ အားလံုးက ပံုစံတူေတြခ်ည္းပဲ။

ဒါေပမယ့္ မတူတာေတြက ရွိေနတယ္။ အဲဒါကေတာ့ စာအိတ္ထဲမွ ပါလာတဲ့ စာရြက္ထူထူေလးေတြ။ ကပ္ေၾကးနဲ႔ ကေလးကစားသလို ညႇပ္ထားတဲ့ ပံုမက် ပန္းမက် စာရြက္ထူေလးေတြကို ၾကည့္ၿပီး ဘာေတြမွန္းမသိ ေတြးလို႔လည္း မရျဖစ္ေနခဲ့တယ္။

ခုနက ေဖ်ာ္ၿပီးယူလာခဲ့တဲ့ ေကာ္ဖီေတြ ေအးစက္ေနၾကၿပီ။ မိုးသံကလြဲရင္ အားလံုးက လိုအပ္တာထက္ ပိုေတာင္ တိတ္ဆိတ္ေနေသးတယ္။ ျမတ္ႏိုးေဝ ဆိုတဲ့ နာမည္ကို တိုးတိုး ရြတ္ၾကည့္မိတယ္။ လွပၿပီး ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ နာမည္ပဲ။ ကြ်န္မ အသိေတြထဲမွာ၊ ကြ်န္မ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ဒီလိုနာမည္မ်ိဳး မရွိတာေတာ့ ေသခ်ာတယ္။ ေအးစက္စက္ ေကာ္ဖီကိုပဲ ေမာ့ခ်လိုက္ၿပီး နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ သန္းေခါင္တိုင္ေတာ့မယ္။ စားပြဲေပၚက စာတစ္ထပ္ရယ္၊ စာအိတ္ေတြရယ္နဲ႔ စာရြက္ထူေလးေတြရယ္ကို တစ္ခ်က္ၾကည့္ၿပီး ဘာမွ ဆက္မလုပ္တတ္ေတာ့သလို ေခါင္းကို ခါယမ္းေနမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ အိပ္ရေတာ့မယ္... အိပ္ေရးမဝတိုင္း မနက္က် ကိုက္ေနတတ္တဲ့ ေခါင္းကို ညႇာတာေသာအားျဖင့္ အိပ္မွ ျဖစ္မယ္။ အခန္းမီးကို မွိန္ခ်လိုက္တယ္။ ေလေအးေပးစက္ရဲ႕ အပူခ်ိန္ကို ညႇိၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ ႀကိဳးစားရတယ္။

အိပ္ေပ်ာ္သြားပါတယ္... ဒါေပမယ့္ ႐ုတ္တရက္ လန္႔ႏိုးလာတယ္။ အိပ္မက္ မက္တယ္။ ျမတ္ႏိုးေဝက အိပ္မက္ထဲမွာ သူ႔ကို သိၿပီလား လို႔ လာေမးေနတာ... ဟင့္အင္း ျမတ္ႏိုးေဝကို ကြ်န္မ မသိပါဘူး… ကြ်န္မ မသိပါဘူး… လို႔ တြင္တြင္ျငင္းေနခဲ့တယ္။ သိမွာပါ မၾကာခင္ သိရမွာပါ လို႔ ေျပာၿပီး တစ္ဖက္ကို လွည့္ထြက္သြားသူကို ျမတ္ႏိုးေဝ ျမတ္ႏိုးေဝ… လို႔ ခပ္က်ယ္က်ယ္ လွမ္းေအာ္ေခၚရင္း အိပ္မက္က လန္႔ႏိုးလာခဲ့တာပဲ။ နာရီကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မနက္ သံုးနာရီ ေလးဆယ့္ငါးမိနစ္။ အိပ္ရာေဘးက စားပြဲေပၚမွာ ျမတ္ႏိုးေဝရဲ႕ စာေတြ။ လွဲေနရာက ထထိုင္ၿပီး စာေတြကို ျပန္ဖတ္ေနမိတယ္။ စာေတြနဲ႔ စာအိတ္ေတြကို ယူလိုက္ေတာ့ စားပြဲေပၚမွာ ျဖတ္စေလးေတြခ်ည္း က်န္ေနခဲ့တယ္။ အဲဒါေလးေတြကို တစ္ခုခ်င္း ကိုင္ၾကည့္ရင္း ဟိုေရႊ႕ၾကည့္ ဒီေရႊ႕ၾကည့္နဲ႔ ေရႊ႕ေနမိတယ္။ အဲဒီလို ေရႊ႕ၾကည့္ေနရင္းမွာ အေရာင္ဆင္ဆင္တူတာေလးေတြကို ျမင္ေတာ့ ႐ုတ္တရက္ အေတြးထဲမွာ Jigsaw Puzzle ေတြကို သတိရသြားတယ္။ အခ်ိန္ေတြ ကုန္ခဲလွတဲ့အခါ (သို႔မဟုတ္) အခ်ိန္ကုန္ဖို႔ လိုအပ္လာတဲ့ အခါေတြတိုင္းမွာ ကြ်န္မ လုပ္ေနက် အလုပ္တစ္ခုက Jigsaw Puzzle ေတြ ဆက္တာပဲ။ အဲဒါနဲ႔ ခုနက ျဖတ္စ ထူထူေလးေတြကို Jigsaw အစေတြလို သေဘာထားၿပီး အေရာင္တူရာေလးေတြ ဆက္စပ္ၾကည့္လိုက္တယ္။ ဥာဏ္နည္းနည္းေလး ထပ္သံုးလိုက္တဲ့အခါ ျဖတ္စေလး ဆယ့္ေလးခုဟာ မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ႐ုပ္လံုးေပၚလာခဲ့တယ္။ အံ့ၾသစရာ… ကြ်န္မပါးစပ္က ပါးစပ္က ဘုရားေရ လို႔ ေရရြတ္လိုက္မိတယ္။ ေလးလက္မ ေျခာက္လက္မ အျဖဴအမည္း ဓါတ္ပံုတစ္ပံုကို ကန႔္လန႔္ျဖတ္ ေဒါင္လိုက္ျဖတ္... ဟိုလို ဒီလို ျဖတ္ထားတဲ့ အပိုင္းအစေတြ။ Jigsaw Puzzle ဆက္သလို ဆက္လိုက္ေတာ့ ေခ်ာေမာလွပတဲ့ အမ်ိဳးသမီးငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္ႏွာ... စာနံပါတ္ ရွစ္ ပါမလာခဲ့ေတာ့ ညာဖက္ မ်က္ခံုးနဲ႔ နဖူးေနရာမွာ လြတ္ေနခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ မ်က္ခံုး မ်က္လံုး ႏွာတံ ႏႈတ္ခမ္း အားလံုး ထင္ရွားေပၚလြင္ၿပီး သိသိသာသာ ေခ်ာေမာလွပတဲ့ အမ်ိဳးသမီးငယ္ တစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္ႏွာဆိုတာ ဘယ္သူမွ ျငင္းႏိုင္မယ္ မထင္ဘူး။ ဒါ ျမတ္ႏိုးေဝ လား... ဟုတ္ပါတယ္၊ ဒါ ျမတ္ႏိုးေဝ ပဲ ျဖစ္မွာပါ... တစ္ေယာက္တည္း ေမး လိုက္ ေျဖလိုက္လုပ္ရင္း ျမတ္ႏိုးေဝရဲ႕ ဓါတ္ပံုကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္ေနခဲ့မိတယ္၊ ကြ်န္မ သူ႔ကို လံုးဝ မၾကံဳဖူး မဆံုဖူးခဲ့တာ၊ ဘယ္ေနရာမွာမွ မသိခဲ့ဖူးတာလည္း ေသခ်ာေနခဲ့တယ္။

အံ့ၾသစရာ မိန္းကေလး ျမတ္ႏိုးေဝ... သူ႔ကိုယ္သူ ကိုယ္ ျမတ္ႏိုးေဝ ပါ လို႔ မိတ္ဆက္ၿပီး စာေလးေတြေရး၊ စာေတြထဲမွာ သူ႔ဓါတ္ပံုကို တစ္စခ်င္းစီ လွ်ိဳ႕လွ်ိဳ႕ဝွက္ဝွက္ ထည့္ေပးခဲ့သူ ျမတ္ႏိုးေဝ။ တကယ္ဆို ဒီစာေတြက သူရည္ရြယ္ထားသူ တစ္ေယာက္ဆီ တစ္ေစာင္ျပီး တစ္ေစာင္ ေရာက္သြားဖို႔။ အခုေတာ့ တံဆိပ္ေခါင္းေတာင္ ကပ္ၿပီးကာမွ ရည္ညႊန္းသူမပါ၊ လိပ္စာမပါ တဲ့ စာေတြ။ ျမတ္ႏိုးေဝ… ဘာေတြမ်ား လြဲေခ်ာ္ခဲ့ၿပီး အခ်ိန္ေတြလြန္မွ အစုလိုက္ အထပ္လိုက္ မဆီမဆိုင္ ကြ်န္မလက္ထဲကို ေရာက္လာရတာပါလိမ့္။ ဘာသဲလြန္စမွ မရွိ ဘယ္လိုမွ ဆက္စဥ္းစားလို႔ မရေတာ့ေပမယ့္ ျမတ္ႏိုးေဝ ဆိုတဲ့ နာမည္နဲ႔ အျဖစ္အပ်က္ကို ေခါင္းထဲက ဘယ္လိုမွ ထုတ္လို႔ မရဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ မိုးစင္စင္လင္းခဲ့တယ္။

မနက္က်ေတာ့ စာေတြကို သူေခါက္ထားသလို အေသအခ်ာ ျပန္ေခါက္ျပီး စာအိတ္ေတြထဲကို ျပန္ထည့္တယ္။ ဓါတ္ပံု ျဖတ္စေလးေတြကို စာအိတ္အသစ္တစ္လံုး ယူျပီး သပ္သပ္ ထည့္လိုက္တယ္။ အဲဒါေတြအားလံုးကို (အလာတုန္းကလိုပဲ) စာအိတ္ျဖဴတစ္အိတ္ထဲ ထည့္ ေသေသသပ္သပ္ ေကာ္ကပ္ျပီး ပိတ္လိုက္တယ္။
တကယ္လို႔မ်ား… ကြ်န္မရဲ႕စာကို ဖတ္မိတဲ့ စာဖတ္သူေတြထဲမွာ ျမတ္ႏိုးေဝကို သိတဲ့ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းေတြ ရွိေနခဲ့ရင္ မ်က္ႏွာစာအုပ္ကေနပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အိုင္ဒီယာ မဂၢဇင္းတိုက္ကေနတဆင့္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္မကို ဆက္သြယ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။ သူ - ျမတ္ႏိုးေဝ - နဲ႔သာ သက္ဆိုင္တဲ့ စာအိတ္ကို သူ႔လက္ထဲ ေရာက္ေအာင္ ကြ်န္မ ျပန္ပို႔ေပးခ်င္လို႔ပါ။ ဒီအတြက္ ၾကိဳတင္ ေက်းဇူးတင္ေနပါ့မယ္။

ဒီလိုမွမဟုတ္ပဲ ျမတ္ႏိုးေဝ ကိုယ္တိုင္က (တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္) ဖတ္မိျပီး စာေတြနဲ႔ ဓါတ္ပံုအပိုင္းအစေလးေတြကို ရည္ရြယ္ထားသူဆီကို အေရာက္ပို႔ေပးေစခ်င္တယ္ ဆိုရင္လည္း ကြ်န္မကို ဆက္သြယ္ေပးပါ။ ျမတ္ႏိုးေဝ ေရာက္ေစခ်င္တဲ့ ေနရာကို အေရာက္ပို႔ေပးဖို႔ ကြ်န္မ တာဝန္ယူႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။

သက္ေဝ
(၀၃ ဇန္နဝါရီ ၂၀၂၀)

- ၂၀၂၀ မတ္လ ထုတ္ Idea Magazine တြင္ ေဖၚျပၿပီး ျဖစ္သည္။

1 comment:

  1. ဖတ်ပြီးမျောသွားတယ် ထုံးစံအတိုင်း မမသက်ဝေစာတွေပြန်ရေးလို ဝမ်းသာရတယ်....။ နောက်ထပ် အက်ဆေးတွေ ထပ်ဖတ်ရဖို့ မျှော်နေမယ်နော်.. မြတ်နိုးဝေနဲ့ အမြန်ဆုံးအဆက်သွယ်ရပါစေလို့ ဆုတောင်းပေးပါတယ်...။

    မိုးငွေ့

    ReplyDelete

အမွတ္တရ ေရးခဲ့ပါ...