Saturday, October 16, 2010

သူမ၏ ပန္းခ်ီဆရာ


ခပ္ေဟာင္းေဟာင္း သစ္သားတံခါးခ်ပ္တခု၏ ေရွ႕တြင္ရပ္ရင္း တံခါးကို ခပ္ဖြဖြ ေခါက္လိုက္မိသည္။ ထံုးစံအတိုင္း အထဲမွ အသံ တစံုတရာ မၾကားရ… ဝင္ခဲ့ပါ ဟုလည္း အသံမျပဳ…။ သည္လိုႏွင့္ ေစ့ထားေသာတံခါးကို အသာတြန္းဖြင့္လိုက္သည္။ ဆီမရွိေသာ ပတၱာမ်ားေၾကာင့္ တံခါးသည္ ကြ်ီ… ဟူသာ အသံႏွင့္အတူ ခပ္ေျဖးေျဖး ပြင့္ဟ သြားသည္။ ဘယ္တုန္းကမွ ေႏြးေထြးဖြယ္ရာစြာ ဆီးၾကိဳမႈ မရွိေသာ ပန္းခ်ီဆရာသည္ ထိုတံခါးသံေၾကာင့္ စိုးစဥ္းမွ် မလႈပ္ရွား… အနည္းငယ္မွ် အေႏွာက္အယွက္မျဖစ္… ဘာဆို ဘာမွ မထူးျခားသလို… သူ႕အခန္းထဲ မည္သူတဦးတေယာက္မွ ေရာက္မလာသလို… ဆြဲလက္စ ကင္းဗတ္စ္ကို မ်က္ႏွာမူကာ သက္ေတာင့္သက္သာ အေနအထားျဖင့္ ထိုင္ေနခဲ့သည္။

ဆြဲလက္စ ပန္းခ်ီကားကို ဘာရယ္ဟု သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္လိုက္ရခင္မွာပင္ ပန္းခ်ီဆရာသည္ အနီေရာင္ အျပားၾကီးၾကီး စုတ္တံ၏ အကူအညီျဖင့္ ထိုပန္းခ်ီကားခ်ပ္ေပၚတြင္ ကန္႕လန္႕ျဖတ္မ်ဥ္း ႏွစ္ေၾကာင္းကို ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ဆြဲခ်လိုက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ပါးစပ္ကလဲ တစံုတခုကို ခပ္တိုးတိုး ေရရြတ္လိုက္သလိုပင္… ဆဲေရးတိုင္းထြာျခင္းေတာ့ မဟုတ္တန္ရာ… ျဖစ္ျခင္းျဖစ္ ျငီးျငဴသံ တခု သို႕မဟုတ္ စိတ္အလိုမက်စြာ ျမည္တြန္ ေတာက္တီးလိုက္သံ တခုမွ်သာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္…။

ပန္းခ်ီဆရာ၏ အခန္းသည္ အခါမ်ားစြာကလိုပင္… ေျခာက္ေသြ႕ေနသည္…။ တိတ္ဆိတ္ေနသည္…။ ေနေရာင္မဝင္ေအာင္ တံခါးေတြကို အလံုပိတ္ထားေသာေၾကာင့္ အသက္ရႈလိုက္တိုင္း မြန္းၾကပ္ၾကပ္ႏွင့္ ဖုန္နံ႕တမ်ိဳးကို ရေနေသးသည္…။ ေလွာင္ပိတ္ပိတ္ အခိုးအေငြ႕တမ်ိဳးႏွင့္ အံု႕မွိဳင္းမွိဳင္းလဲ ျဖစ္ေနေသးသလို…။

ေက်ာခိုင္းထားေသာ ပန္းခ်ီဆရာ၏ ေဘးဘီဝဲယာကို မ်က္ေစ့ကစားလိုက္မိသည္…။ အိပ္ခန္းလဲဟုတ္ ပန္းခ်ီခန္းလဲဟုတ္ေသာ ထိုအခန္းငယ္ထဲတြင္ ကုတင္တလံုး၊ ပန္းခ်ီဆြဲေသာ သံုးေခ်ာင္းေထာက္စင္ တခုႏွင့္ သစ္သား ကုလားထိုင္ႏွစ္ခုမွလြဲ၍ အျခားပရိေဘာဂမ်ား ရွိမေနပါ။ ထိုကုလားထိုင္ႏွစ္ခုအနက္ တခုမွာ သူ ထိုင္ေနၿပီး ေနာက္တခုကို ပစၥည္းတင္စရာ စားပြဲသဖြယ္ အသံုးျပဳထားသည္…။

ပန္းဖ်ီဆရာ ထိုင္ေနေသာ ကုလားထိုင္ႏွင့္ လက္တကမ္းအကြာတြင္ရွိေသာ ေနာက္ ကုလားထိုင္တခုေပၚတြင္ ေကာ္ဖီမႈန္႕ အစအနမ်ား ေပေနေသးေသာ ဇြန္းတေခ်ာင္းႏွင့္ ေသာက္လက္စ ေကာ္ဖီ မတ္ခြက္တခုကို ေတြ႕ရသည္။ သည္ပန္းခ်ီဆရာက အခါးၾကိဳက္သည္…။ သို႔ေသာ္ သူၾကိဳက္ေသာ အခါးေတြက အညိဳရင့္ေရာင္ ေကာ္ဖီခါးခါးႏွင့္ အနက္ေရာင္ ေခ်ာကလက္ ခါးခါးေတြသာ… သည့္ထက္ပိုေသာ အခါးေတြကို သူ စားသံုးေလ့မရွိ။ သူ႕ဆီမွာ စီးကရက္၊ ေဆးေပါ့လိပ္၊ ေဆးျပင္းလိပ္ စသည့္ ေသာက္လက္စ ေဆးလိပ္တုိေတြ၊ ေဆးလိပ္ျပာ အစအနေတြ ရွိမေန။ သို႕ေသာ္ ဖတ္လက္စ စာအုပ္မ်ားႏွင့္ သတင္းစာမ်ားကေတာ့ ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ ျပန္႕က်ဲေနသည္။

အခန္းေထာင့္မွာ အေရာင္မွိန္ၿပီး အေပၚယံ မ်က္ႏွာျပင္အလႊာ ကြာစျပဳေနေသာ ဂစ္တာတလံုး ေထာင္ထားသည္။ ၾကိဳးမွ်င္ ေျခာက္ေခ်ာင္းအနက္မွ နံပါတ္ ႏွစ္ၾကိဳးမွာ ျပတ္ေတာက္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ပန္းခ်ီဆရာသည္ စိတ္လိုလက္ရရွိခ်ိန္မ်ားတြင္ သံစဥ္မ်ားကိုလည္း စိတ္ဝင္တစား တီးခတ္ ရွာေဖြတတ္သူ တေယာက္ျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ သည္ဂစ္တာကို သူ လက္ႏွင့္ မထိေတြ႕သည္မွာ အခ်ိန္အေတာ္ ၾကာျပီျဖစ္ေၾကာင္း အေနအထားက ေကာင္းေကာင္း သက္ေသျပေနသည္…။ သူ သီဆိုေလ့ရွိေသာ သီခ်င္းသံစဥ္ေတြသည္လည္း သူ၏ ဂစ္တာလိုပင္ ေဟာင္းႏြမ္း ေသြ႕ေျခာက္ကာ ၾကိဳးျပတ္ေနခဲ့ေလၿပီ…။ ျပတ္ေတာက္ေနေသာ ထိုဂစ္တာၾကိဳးကို ျပန္ဆက္ေပးရန္ ၾကိဳးစားခဲ့ဖူးခ်ိန္မ်ားကို အမွတ္ရေနေသးသည္… သို႔ေသာ္ မေအာင္ျမင္… သူမ လက္ေလ်ာ့ခဲ့ရသည္…။

ျဖဴညစ္ညစ္ ကင္းဗတ္စ္ ႏွင့္ သံုးေခ်ာင္းေထာက္စင္၏ ေဘးပတ္ပတ္လည္မွာ အေရာင္စံု ေဆးဗူးမ်ား… ေဆးေရာင္စံုေတြ ေပက်ံေနေသာ ေဆးစပ္သည့္ ဗန္းကေလးမ်ား ေတြ႕ရသည္။ ေရေဆးေတြ ဆီေဆးေတြ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္… သိပ္ေတာ့ မခြဲျခားတတ္… ။ ၿပီးေတာ့ အတို အရွည္ အတိုင္းအတာ အစံု အရြယ္စံု စုတ္တံေတြ…။ စုတ္တံေတြကို ႏွစ္၍ ေဆးေၾကာေသာ ေရပံုးကေလးေတြ… ဖြင့္လက္စ ေဆးဗူးမ်ားႏွင့္ ေတြ႕သမွ် စုတ္တံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား၏ ထိပ္မွာ အစိမ္းေရာင္ႏွင့္ အနီေရာင္ ေဆးမ်ားသာ… သည္ရက္ပိုင္းအတြင္းမွာ ပန္းခ်ီဆရာသည္ သူ၏ ပန္းခ်ီကား အေတာ္မ်ားမ်ားကို အစိမ္းေရာင္ႏွင့္ အနီေရာင္မ်ားကို အသံုးျပဳ၍ ေရးဆြဲခ်ယ္မွဳန္းခဲ့ဟန္တူပါသည္။

နီက်င္က်င္ မီးသီးတလံုးက မ်က္ႏွာၾကက္မွာ ခိုတြယ္ေနကာ နံရံ၏ အေပၚပိုင္း တရုပ္ကပ္မွန္မ်ားမွတဆင့္ ေလဝင္လာတိုင္း လႈပ္ခါေနသည္…။ တခါတရံတြင္ ပန္းခ်ီဆရာသည္ သည္မီးသီး၏ လႈပ္ရွားမႈ ေရြ႕လ်ားမႈကို လိုက္၍ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို အသက္ဝင္ေစတတ္သည္။ သူ၏ ပန္းခ်ီကားမ်ားသည္ ေလျငိမ္ေသာ အခ်ိန္တြင္ ျငိမ္သက္ေသာ စုတ္ခ်က္မ်ားႏွင့္ ပံုေဖၚထားသလို ေလျပင္းျပင္း တိုက္ေနခ်ိန္မ်ားမွာေတာ့ ထိုေလျပင္းႏွင့္အတူ ၾကမ္းတမ္းေသာ စုတ္ခ်က္ေတြျဖင့္ ပံုေဖၚေလ့ရွိသည္ဟု တခ်ိန္က ေျပာျပခဲ့ဖူးသည္…။ ၾကာေတာ့ ၾကာခဲ့ပါၿပီေလ…

အခုဆို ပန္းခ်ီဆရာ၏ ခပ္သြက္သြက္ ကြဲရွရွ စကားသံမ်ား၊ နံနက္ခင္း ႏႈတ္ဆက္ စကားသံမ်ား၊ ၾကည္ရႊင္ရယ္ေမာသံမ်ားကို မၾကားရေတာ့သည္မွာ အေတာ္ၾကာေနခဲ့ၿပီ…။ အေႏွာက္အယွက္ျပဳရန္လည္း မၾကိဳးစားခ်င္ပါ။ သူ႔ အေတြး သူ႔ အာရံုထဲမွာ သူ ေပ်ာ္သလိုသာ ေနပါေစ…။ ျပည့္စံုေသာ ခ်စ္ျခင္းတခု ျဖစ္တည္ရန္မွာ အလိုက္တသိႏွင့္ နားလည္ေပးႏိုင္မႈက အလြန္ အဓိကက် သည္ မဟုတ္လား…။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သည္အခ်ိန္မွာ သူမကို ေက်ာခိုင္းထားေသာ ပန္းခ်ီဆရာကို အရင္က ေတြ႔ျမင္ခဲ့ဖူးေသာ စြဲမက္ဖြယ္ရာ သူ၏ ပန္းခ်ီကားမ်ား၊၊ အရင္က ၾကားခဲ့ဖူးေသာ သူ၏ သီခ်င္းသံ တိုးဖြဖြမ်ား၊ အရင္က ျမတ္ႏိုးခဲ့ဖူးေသာ သူ၏ စကားသံ အက္ကြဲကြဲမ်ားႏွင့္အတူ သူမ သိပ္ခ်စ္ပါသည္…။ သူ႕ထံမွ စကားျပန္လည္ ေျပာဆိုလာခ်ိန္ကို ေစာင့္ဆိုင္းေနရေသာ အခ်ိန္ေတြသည္ ဘဝ တသက္စာမက ၾကာျမင့္ေကာင္း ၾကာျမင့္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေသာ္လည္း သူမ စိတ္ရွည္ လက္ရွည္ ေစာင့္ဆိုင္းေနဦးမည္ ျဖစ္သည္…။ သည္အခန္းေလးကိုလည္း သူ ဖိတ္ေခၚသည္ ျဖစ္ေစ၊ မဖိတ္ေခၚသည္ျဖစ္ေစ အစဥ္အလာမပ်က္ အေရာက္လာေနမိဦးမည္ ျဖစ္သည္…။ ေနာက္ဆံုး ထိုအခန္းေလးကို ေသာ့ခတ္၍ အလံုပိတ္လိုက္ေစဦးေတာ့ ျမင္ရသမွ် တံခါးရြက္မ်ားကို ဝမ္းနည္းစြာ လာေရာက္ ေငးေမာေနဦးမည္သာ…။

အကယ္၍မ်ား…
အကယ္၍မ်ား သူမကို ခ်စ္ခင္ၾကင္နာေသာ စိတ္ကေလး အနည္းငယ္ ဝင္လာကာ ေက်ာခိုင္းထားရာမွ လွည့္ၾကည့္ၿပီး သူမ အလာကို အျပံဳးတစျဖင့္ ၾကိဳဆိုခဲ့မည္ ဆိုလွ်င္… အခါမ်ားစြာမွာ အဓိပၸါယ္ေဖၚရန္ ခက္ခဲလွေသာ ပန္းခ်ီဆရာ၏ မ်က္ဝန္း အၾကည့္ေတြကို ေကာင္းေကာင္း အဓိပၸါယ္ေဖၚ ဘာသာျပန္ႏိုင္ခဲ့မည္ဆိုလွ်င္… သူ၏ ဆြဲလက္စ ကင္းဗတ္စ္ ေပၚတြင္ ေကာင္းကင္ျပာျပာ တိမ္လိပ္ျဖဴျဖဴ ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းေတြႏွင့္ ငွက္ငယ္ေလးမ်ား ပ်ံဝဲေနၾကေသာ ၾကည္ႏူးစရာ ပန္းခ်ီကားတခ်ပ္ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ ရုပ္လံုးေပၚ အသက္ဝင္လာမည္ ဆိုလွ်င္… သူမ အတိအက် နားမလည္ေသာ္လည္း အေရာင္ ေႏြးေႏြးေတြျဖင့္ ၾကည္လင္လွပေသာ အနာဂတ္ကို ကိုယ္စားျပဳ ေဖၚက်ဴးသည့္ ပန္းခ်ီကား တခ်ပ္ကို စတင္ ေရးဆြဲေနၿပီဆိုလွ်င္… သို႕တည္းမဟုတ္ ပန္းခ်ီဆရာ၏ ဆြဲလက္စ ကင္းဗတ္စ္ေပၚတြင္ ခဲျခစ္ရာေပးထားေသာ သူမ၏ မ်က္ႏွာ တစြန္းတစကို ျမင္လိုက္ရၿပီ ဆိုလွ်င္…

သည္သို႕ဆိုလွ်င္ေတာ့… သူမ ဘာကိုမွ ဂရုမစိုက္ခ်င္… အခ်ိန္ေတြလည္း ၾကာရွည္ ဆြဲမေနခ်င္ေတာ့ပါ…။ ပန္းခ်ီဆရာက စတင္၍ ေမးလာသည္ျဖစ္ေစ၊ မေမးလာသည္ ျဖစ္ေစ… သူ သိခ်င္သည္ ျဖစ္ေစ၊ မသိခ်င္သည္ ျဖစ္ေစ… သူ႕အနားကို ညင္သာစြာ တိုးကပ္ကာ ရွင့္ကို ကြ်န္မ သိပ္ခ်စ္တယ္… ဟု ခပ္တိုးတိုး ေျပာလိုက္မိေတာ့မွာ ေသခ်ာပါသည္...။



19 comments:

  1. ဘာလို႔ အစကထဲက ခ်စ္ေၾကာင္း မေၿပာထားတာလဲ လုိ႔ ေယာက်ာၤးေလးတစ္ေယာက္ေနရာက ခံစားေတြး ေတြးသြားပါတယ္ ။

    ReplyDelete
  2. ပန္းခ်ီဆရာက ခုေတာ႔ ဟင္းခ်က္ေနတယ္ထင္ရဲ႕... ဟီးဟီး (ခင္လို႔ေနာက္မိသည္ )

    ReplyDelete
  3. သူမ၏ ပန္းခ်ီဆရာအေၾကာင္းကုိ စိတ္ႏွစ္ၿပီးဖတ္သြားလိုက္တယ္။ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေနထုိင္မႈပုံစံက ိုမ်က္စိထဲမွာေပၚေနတယ္....သူမကိုေတာ့စာနာသနားမိသလိုပဲ။

    ReplyDelete
  4. ရသ ဖြဖြ ေလး.. တပုုဒ္

    ReplyDelete
  5. ပန္းခ်ီဆရာ....
    အစ္မ ပန္းခ်ီဆရာမအေၾကာင္းေရာ...
    း-)

    ReplyDelete
  6. ပန္းခ်ီေတြကိုေတာ႕ ၾကိဳက္တယ္ .. ပန္းခ်ီဆရာကိုေတာ႕ ...အင္းးး စဥ္းစားဖုိ႕အခ်ိန္နဲနဲေပးပါ း)

    ReplyDelete
  7. ေကာင္းတယ္ေနာ္၊မိန္းမဆိုတာအဲလိုေတြးရဲေရးရဲ....လုပ္ရဲရတယ္...မိုက္တယ္ကြာ :)

    ReplyDelete
  8. သူမ ဘေလာ့မွာ စာေရးေနလ်င္ပန္းခ်ီဆရာချမာ ထမင္းခ်က္ရမွာ ေၾကာက္ရြံ႔ ထိတ္လန္႔ပါေသာေၾကာင့္..စကားျပန္လည္မေျပာပဲ ပန္းခ်ီဆြဲေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

    ReplyDelete
  9. ပန္းခ်ီဆရာရဲ႕ ပံုၾကမ္းကိုေတာ့ ျမင္ရၿပီ။ "ပန္းခ်ီဆရာရဲ႕ သူမ" ကိုလည္း ဆက္ေရးပါဦး။ :)

    ReplyDelete
  10. အဲဒီ ပန္းခ်ီဆရာ ၾကက္ဥေၾကာ္ေနတဲ့ပံု တင္ေပးပါ မမသက္ေဝ ႐ွန္႔.....

    ပံု /အမာခံ ပိတ္သတ္တဦး

    ReplyDelete
  11. ပန္းခ်ီဆရာေရာ
    သူမေရာ စိတ္၀င္စားစရာေလး
    ပန္းခ်ီပံုေလးလည္း ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္

    ReplyDelete
  12. မၾကာေသးခင္ကမွ ဆရာေမာင္ထြန္းသူ ဘာသာျပန္တဲ့ ရမၼက္မီး ဆိုတဲ့ ဗင္ဂိုး အေၾကာင္းဖတ္ထားမိလို႔ ဒီထဲက ပန္းခ်ီဆရာရဲ႕ ျဖစ္ေပၚနိင္တဲ့ စိတ္တခ်ဳိ႕ကို နားလည္သလို ျဖစ္မိတယ္။ သူတို႔မွာ တျခား အာရံုခံစား ဖို႔ စိတ္ဝင္စားမႈေတြ ေလ်ာ့က်ကုန္ၿပီေလ။

    ReplyDelete
  13. ဒါဟာ အခ်စ္လား တကယ္ပါ...
    အခ်စ္ဆိုသည္မွာ အံ့ၾသမႈမ်ားနဲ႔ ဆန္းၾကယ္ေသာအရာ...

    ReplyDelete
  14. အစ္မေရးသြားတာေလးကုိ ႀကိဳက္တယ္။
    ပန္းခ်ီဆရာလုိ အႏုပညာတစ္ခုတည္းကုိပဲ တစုိက္မတ္မတ္ အာ႐ုံစုိက္မယ့္သူမ်ိဳးကုိ ခ်စ္ရတာ တကယ္မလြယ္ဘူး။ အေတာ့္ကုိနားလည္ေပးရမွာေနာ့။

    ReplyDelete
  15. အေပၚက ပန္းခ်ီဆရာကို ဟင္းခ်က္ေနတယ္၊ ၾကက္ဥေၾကာ္ေနတယ္ေၿပာတဲ႔သူေတြေနာ္ ... ဟင္႔ ... ဟိုက ပန္းခ်ီဆရာရဲ႕ခ်စ္သူအၿဖစ္ ရိုမန္းတစ္ဆန္ဆန္ ေသခ်ာေရးသြားတာကို ... သြားေနာက္ေနၾကတယ္ ...

    တကယ္ေတာ႔ ပန္းခ်ီဆရာက ဟင္းခ်က္ေနတာဟုတ္၀ူး။ ဟင္းခ်က္ဖို႔ ေစ်းသြား၀ယ္ေနတံုးရွိေသးတာ။ Just kidding ;))

    အတည္ေရးရရင္ အက္ေဆးအေတာ္ အေရးေကာင္းသူလို႔ေၿပာရမယ္။ ဒီလို အေရးေတြကို ဟိုးအရင္က မ၈ဇင္းေတြမွ ခဏခဏဖတ္ဖူးတယ္။ တကယ္ကို စာေရးဆရာတစ္ေယာက္လိုကို ေရးတတ္ပါေပတယ္။

    ReplyDelete
  16. သက္ေ၀...
    သက္ေ၀ ခုတေလာေရးတဲ့စာေတြ သိပ္ဖတ္လို႕ေကာင္းတာပဲ... သက္ေ၀ရဲ႕ ဘေလာ့ဂ္ေလးက တကယ္ကို ေဆးေရာင္စံု သက္ျငိမ္ ပန္းခ်ီကားေလး တခ်ပ္လိုပါပဲ...
    အစဥ္အားေပးလွ်က္...

    "ျပည့္စံုေသာ ခ်စ္ျခင္းတခု ျဖစ္တည္ရန္မွာ အလိုက္တသိႏွင့္ နားလည္ေပးႏိုင္မႈက အလြန္ အဓိကက် သည္ မဟုတ္လား…"

    သိပ္လွတာပဲ... ၿပီးေတာ့ သိပ္မွန္တာပဲ...

    ReplyDelete
  17. မပန္ရဲ႔ ပန္းခ်ီလက္ရာနဲ႔ မမသက္ေ၀ရဲ႔ အက္ေဆးထဲေမ်ာသြားတယ္ ...။

    ခင္တဲ႔
    မိုးေငြ႔

    ReplyDelete
  18. ................
    ................
    ................
    ကင္းဗတ္စေပၚမွာမိမိပံုေလးကို ျမင္လိုက္ရမွ..
    သို ့မဟုတ္ ေစြေစြေမွးေမွးစိုက္ၾကည့္တတ္ေသာ
    မ်က္၀န္းကို ေတြ ့ရမွ.....
    သို ့ဆိုလွ်င္ သူမ မျမင္နိုင္လို ့ျဖစ္နိုင္ပါသည္..။
    ျပတ္ေနေသာ ဂစ္တာၾကိဳးေလးေတြကိုေတာင္ ဆက္ေပးဘို ့ၾကိဳးစားခဲ ့ဘူးသူတစ္ေယာက္ကို သူ ဥေပကၡာျပဳမည္မထင္..။
    ဆန္ ့က်င္ဘက္အေရာင္ျဖစ္ေသာ အစိမ္းနဲ ့အနီကို အတူ(ပန္းခ်ိးကားတြင္) ေရာဆြဲဘို ့ပန္းခ်ီသမားေတြ သာမန္အခ်ိန္မွာ စိတ္မကူးပါ..။
    ဖြင့္ထုတ္ရခက္ေသာ စကား...ေ၀ဒနာ
    စိတ္ခံစားမႈကို ရက္ရက္စက္စက္ရင္မွေဖာက္ထုတ္ျပခ်င္ေသာအခါ...
    ပူေလာင္ျခင္းနဲ ့လမ္းခြဲျခင္းကို အံခ်ခ်င္ေသာအခါ....သံုးေလ့ရွိသည္..။
    သူမ ၀င္လာခ်ိန္ေလးမွာ အနီေရာင္ကို အသံုးျပဳျပီး ပန္းခ်ီကားေပၚတြင္ ကန္ ့လန္ ့ျဖတ္ေရးဆြဲလိုက္ေသာ
    စုတ္ခ်က္တြင္ ...
    သူမအတြက္ စကားေတြ အမ်ားၾကီးရွိေနနိုင္ပါတယ္..။

    ReplyDelete
  19. ကုိယ္သာဆုိ အဲ့ေလာက္ထိ စိတ္ရွည္ရွည္ေစာင့္ႏုိင္ဖုိ႕ မလြယ္ေလာက္ဘူး း)


    ေနာင့္

    ReplyDelete

အမွတ္တရ ေရးခဲ့ပါ...